• En
  • ساعت : ۱۱:۱۰:۳
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۶/۲۰ 
  • تعداد بازدید : 63
  • کد خبر : ۱۶۵۶۵۱
    /  4
ارزیابی كیفی ادارات پُست استان همدان
جلسه ارزیابی کیفیت ادارات پست شهرستانهای تابعه به ریاست امیدی مدیر کل پُست استان همدان, طی دو روز کاری برگزار شد.

ارزیابی کیفی ادارات پُست استان همدان

جلسه  ارزیابی کیفیت  ادارات پست شهرستانهای تابعه به ریاست امیدی مدیر کل پُست استان همدان, طی دو روز کاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پست همدان عصر دوشنبه هفدهم و چهارشنبه 19 شهریور جلسه بررسی شاخص هاو سنجه های  کیفی پستی در ارائه خدمات به شهروندان با حضور مدیر کل ،معاونین فنی و پشتیبانی ؛روسای ادارات ستادی و اجرایی و کارشناسان ذیربط  به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد .

مدیرکل پست استان در ابتدا جلسه ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین  و آرزومی سلامتی برای تمامی مردم دنیا افزود شرکت ملی پست با رعایت دستور العمل و پروتکل های بهداشتی با قدرت و بیش از پیش درحال خدمت رسانی به شهروندان می باشد .

امیدی خاطر نشان کرد سنجه های کیفی تاحدودی تصویری از وضعیت عملکردی پست استان را نشان می دهد و افزود ملاک اصلی  رضایت مشتریان و شهروندان می باشد .

ایشان با اشاره به اینکه از اول مهرماه درج کد پستی و کد ملی  برروی مرسولات الزامیست  و حتما باید از لفاف و کارتن پستی استفاده شود ،به تمامی کارکنان به خصوص مسئولین واحدها تاکید نمود که نظارت مستمر ،دقیق و مستقیم داشته باشند .

بر اساس دستورکار جلسه دراین نشست به وضعیت تسویه حساب کارت های سوخت ،نحوه ی تعیین تکلیف مرسولات  قراردادی  ، بی ترتیبی های حادث شده در پست استان ،چگونگی نظارت برفعالیت فروشگاه های اینترنتی و دفاتر پیشخوان دولت  پرداخته شد  و سنجه های کیفی به صورت کارشناسی شده مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت .

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1399/06/31 10:49
    V5.5.5.0